ԱՄՆ-ի մայրաքաղաք Վաշինգտոնում անցկացվում է հայազգի լուսանկարիչ Արա Գյուլերի աշխատանքների ցուցահանդես՝ «Ուշադրության կենտրոնում՝ Արա Գյուլերի Անատոլիան» խորագրով: Հայտնում է «Ամերիկայի ձայնը»` մեջբերելով «Վաշինգտոն Փոստ»-ում զետեղված հոդվածի հետևյալ դիտարկումը. «Գյուլերի լուսանկարները ներկայացնելով որպես արվեստ՝ դրանք հեռացվում են իրենց մշակութային և պատմական համատեքստից: Անիի Տիգրան Հոնենց եկեղեցու լուսանկարի վրա, օրինակ, պատկերված է գետի խորը մի ձոր, որը նեղ գծով անցնում է եկեղեցու անմիջապես հետևում գտնվող երկու բլուրի միջև: Այն, ինչ չի ասված, դա նա է, որ այս գետը կազմում է Հայաստանի և Թուրքիայի միջև ընկած սահմանը, որի որոշ հատվածներ ականապատված են, և որը փակ է 1993 թվականից՝ երկու պետությունների միջև երկարատև քաղաքական լարվածության պատճառով»: Հոդվածում նշվում է նաև, որ, այնուամենայնիվ, նույնիսկ առանց Գլուլերի լուսանկարների քաղաքական և պատմական խորը ուսումնասիրության, նրա լուսանկարներն ունեն անհաղթահարելի գեղեցկություն և նկարագրական ուժ:
Ցուցահանդեսում ներկայացված են կարևոր նշանակություն ունեցող սելջուկյան և հայկական շինությունների լուսանկարները, որոնք Արա Գյուլերը նկարել է 1960-ականներին: